İznik Ticaret Ve Sanayi Odası, Kurumun amaç ve bağlamına uygun ve stratejik yönünü destekleyecek şekilde Kalite Yönetim Sistemini en üst düzeye ulaştırabilmek için aşağıdaki hususlar doğrultusunda politikasını belirlemiştir.
» 5174 Sayılı Kanun ve İlgili Mevzuatla Odalara Verilen Görevleri En Üst Düzeyde Üye Memnuniyeti Anlayışı İle Yerine Getirmek,
» Sürekli Olarak Sağlanan Kalite İmajı Ve Hizmet Kalitesinde Süreklilik Anlayışıyla, Üyelerinin Beklentilerini Zamanında Karşılayarak Mesleki Faaliyetlerini Kolaylaştırmak,
» Üyeleriyle Kurduğu Karşılılıklı Dialog Ve İşbirliği Anlayışıyla Üyeleri İçin Çözüm Ortağı Olmak,
» İlçe Ekonomisinin Gelişimine Katkıda Bulunmak,
» Hedeflere Ulaşmak İçin Kalite Yönetim Sistemi kapsamındaki uygulanabilir olarak belirlenen şartları yerine getirmek ve sistemini sürekli olarak iyileştirmek,
Mahmut DEDE Yönetim Kurulu Başkanı |
Nuray YILDIRIM Genel Sekreter |